top of page
  • Εικόνα συγγραφέαΝηπιαγωγείο Χωραφακίων

Lapbook! ή αλλιώς ..... "Ένα βιβλίο για μένα"!


"Ο εαυτός μου", μια ενότητα, με την οποία ασχολούμαστε κάθε χρόνο, τελείωσε μετά από αρκετό χρόνο, αλλά το αποτέλεσμα είναι τόσο υπέροχο που άξιζε όλον αυτόν τον κόπο!!!

Ξεκινήσαμε με το όνομά μας. Μάθαμε να το αναγνωρίζουμε, να το συνθέτουμε, να το γράφουμε με διάφορους τρόπους, μάθαμε ποια είναι η πρώτη του φωνούλα και από πόσες φωνούλες - γράμματα αποτελείται.

Παρατηρήσαμε τους εαυτούς μας. Πόσα αγόρια και πόσα κορίτσια, σε τι μοιάζουμε και σε τι διαφέρουμε, τι χρώμα μαλλιών και ματιών έχουμε, μετρήσαμε το ύψος και το βάρος μας και τα καταγράψαμε. Ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας ή το πορτρέτο μας!

Σ' αυτή τη ζωή δεν είμαστε μόνοι... έχουμε την οικογένειά μας. Παρουσιάζουμε τα αδέρφια μας και τα καταμετράμε. Ζωγραφίζουμε την οικογένειά μας ή δίνουμε στα μέλη της από ένα έγχρωμο Α4 και ζητάμε κάθε ένας να σχεδιάσει την παλαμίτσα του!

Συζητάμε για τα αγαπημένα μας πράγματα. Αγαπημένο φαγητό, χρώμα, φίλος/η. Παρατηρούμε ότι με κάποια παιδιά έχουμε ίδιες προτιμήσεις! Τελικά έχουμε κοινά στοιχεία με άλλους! :)

Ανακαλύπτουμε τις αισθήσεις και επικεντρωνόμαστε στην όσφρηση. Δίνουμε στη μύτη μας να δοκιμάσει διάφορες μυρωδιές και επιλέγουμε την αγαπημένη μας!

Τέλος, συγκεντρώνουμε όλες αυτές τις δουλίτσες μας σε ένα βιβλίο! Οι τίτλοι του επιγραμματικά και ξεκινώντας από τα αριστερά είναι:

"Όταν μεγαλώσω θα ήθελα να γίνω..."

"Το βάρος μου"

"Το ύψος μου"

"Το παζλ του ονόματός μου"

"Το πορτρέτο μου"

"Το χεράκι μου"

"Η οικογένειά μου"

"Τα αγαπημένα μου -χρώμα, φαγητό, φίλος/η"

Οι μυρωδιές που δοκίμασε η μύτη μου" και "η αγαπημένη μου μυρωδιά"

Είναι το βιβλίο του εαυτού μας και θα είναι η πιο γλυκιά ανάμνηση!!

630 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
awarded-etwinning-school-label-2021-22.p
in-action_-eimai-presveytis.jpg
codeweek_badge_2019.png
bottom of page